Klachtenregeling
Onze nieuwsbrief al gelezen? Lees hier

Via onze nieuwsbrief blijf je op de hoogte van allerlei interessante thema’s op het gebied van Persoonlijke -, Team- en Organisatie ontwikkeling!
Uw mailadres wordt enkel gebruikt voor het toesturen van onze nieuwsbrief. Selecteer 'inschrijven' om deze te ontvangen.
Naam



Emailadres(*)

Uw mailadres wordt enkel gebruikt voor het toesturen van onze nieuwsbrief. Selecteer 'inschrijven' om deze te ontvangen.

Selecteer 'inschrijven' voor de nieuwsbrief(*)



Type de cijfers over(*)
Type de cijfers over
Ongeldige invoer





  • DSC_3923.jpg
  • DSC_3811.jpg
  • DSC_3800.jpg
  • DSC_3805.jpg
  • _DSC0321.jpg

Wij wensen dat u tevreden bent over onze service en hechten veel waarde aan goede contacten met cliënten. Daarom werken we steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening.
Het kan wel eens anders lopen dan verwacht. In dat geval horen we graag van u.
Wij proberen te leren van onze fouten door te luisteren naar uw klachten. Soms is een goed gesprek voldoende om uw onvrede weg te nemen.
Indien dit niet afdoende zou zijn hebben wij een klachtenregeling.

 

Hoe dient u de klacht in en aan welke eisen moet een klacht voldoen:
  • Mondeling
    Eenvoudige, snel oplosbare klachten worden meteen behandeld. Een voorbeeld is het niet snel genoeg terugbellen. Is uw klacht niet zo eenvoudig dan kunt u het beter op papier zetten.
  • Schriftelijk
    Een schriftelijke klacht moet aan een aantal voorwaarden voldoen. Deze moet in ieder geval bevatten uw naam en adres, de datum en een zo uitgebreid mogelijke omschrijving van de klacht. Tot slot moet u de schriftelijke klacht ondertekenen. Zodra wij de schriftelijke klacht van u hebben ontvangen krijgt u hiervan een bevestiging toegestuurd.

 

Wat gebeurt er met uw klacht:

De klacht wordt bij uw contactpersoon van Pontier&vanmoorst in behandeling gegeven. De contactpersoon zal dan met u een afspraak maken om de klacht te bespreken waarvan een schriftelijk verslag gemaakt zal worden. Hierna krijgt u een mondelinge uitleg én een brief toegezonden met de motivering van de uitkomst en de conclusies.  Een en ander zal, indien mogelijk, binnen een termijn van vier weken afgehandeld worden.

Indien u niet tevreden bent over de afwikkeling van de klacht kunt u zich wenden tot een onafhankelijke derde partij nl:

VIDI  advocatuur t.a.v.mr. Inge Schmohl

Bezoekadres:
Hoofdstraat 50 A
5121 JG Rijen

T 0161 22 40 60
F 0161 22 40 68

E Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
I www.vidi-advocatuur.nl

Het oordeel van deze partij is bindend voor Pontier&vanMoorst. Eventuele consequenties worden door Pontier&vanMoorst snel afgehandeld.

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.

Pontier&vanMoorst

Burg.Sweensplein 26

5121 EM Rijen

Paula Pontier  en Natasja van Moorst,  06-11065542 of 06-38906403

www.pontiervanmoorst.nl

slotje

Adres

Burgemeester Sweensplein 26, 5121 EM Rijen

telefoonPaula Pontier: 06-11065542

telefoonNatasja van Moorst: 06-38906403

 linkedin  fb  twitter

 

Webdesign: Visual Thinking